Sunday, March 28, 2010

pertama.. kedua.. ketiga..

ni mira ... fuhh.. lama tk tulis lam nih.. kekurangn modal dan jugak mood laar.. hari ni jaa asa nak metaip sikit.. hahaha.. mcm2 jadi selama tk update nih.. kehilangn?? tidak!!.. kebosanan?? tidak!!.. ohh.. apa yang jadi?? biarlah rahsia.. cewah.. aku nih idop terumbang ambing agi..xtau nak perbetol mana cilap.. aku torai2 laa dulu ek... final nak dekat.. hope buleh ajen stady cikit larh nnti.. aku nak try lupa menda2 tak berguna lam idop nih.. insyaallah buleh kot lupa nnti.. org kata wat elek sudah kan.. aku pon akan se elex yang terbaek punyaa.. aritu g pogram himpun. dapat laa beberapa org kawan baru.. kadg2 kita mencari kawan baru, kadg2 kawan lama pergi meninggalkan kita.. tetiba arituh aku asa nak kembali zaman kanak2.. kurang ngerti perasaan yang berbagai2 tuh.. itulah kan org kata, lumrah idop.. memang betol ckp z, hargailah kawan. betoi!!.. kena hargai lah.. jaga perasaan dia.. jaga hati dia. susah dan senang ngn kawan2... kdg2 menda2 cam nih akhirnya wat kita sendiri tension.. tpi tk palah.. bykkan motivasi diri.. ia buleh membina diri kita .. keyakinan diri kita.. dan macam g.. kawan sgt besar ertinyaa.. best dapat kawan.. kawan memang senang gila nak cari.. tpi satu ja susah nak cari SAHABAT!.. sahabat len dari kawan.. sapa yang asa dh ada sahabat tuh,, thaniah untuk anda!.. sapa tk dak lagi tuh, cari2 laa.. di mana saja.. mesti ada.. aku bersyukur.. aku ada jugak sahabat.. heehehe... aku cuba laa yang terbaik.. walaupon aku pernah melukai hati dia ka.. aku bukan pandai sgt nak jaga sahabat nih.. tapi idup kena teros berusaha.. yehOOOOOO.... lega sikit bila dah mncoret di sini.. hehehe.. lalalallalallalalala.... huhuhuhuhuuhu...

No comments:

Post a Comment