Thursday, October 14, 2010

TOM YAm Kedai MErah2!

Ini kesah bukan arini k.. Semlm punya kesah.. Hehe,, kami berdua mendapat info dari fartini, classmate aku jugak laa tentang kedai nih.. Punyaa excited nk pi merasa tom yam kat kedai nih.. Apa lagi tepat jam 8.00 pm, zafiza bersama moto nuvo LC nyaa tuh sampai depan umah aku.. Pakai laa helmet .. Selalunyaa tk pon, tpi kedai nih jauh sikit dari semarak. So kena laa pakai, setibanya di kedai tersebut, kami pon memilihlah tempat duduk. Ada laa bro nih mai amek order
Zafiza " ang nk mkn nasi kaa apa?
Mira " aku nk mkn bihun ar."
Zafiza " bihun tomyam 2" kata z kat bro tadi. Then order laa ayaq..
Tggu punya tggu sampai laa hidangn kami tuh.. perghHHHHHHHHH!!!.. Pekat bangat kuah dia.. Sodapppp!!>. Pedas.. Bleh BENGKAK BIBIR ouh!! Dalam dok leleh2 tetba ada laa classmate ngn sorg g datang.. Ada jugak yg tign nk mkn tomyam. . Haha.. Aku ngn z tak kesah pon.
 perghh..mkn sampai abeh gak ar.. Hehe.. Aku ar selalu abeh tuh.. Z tak pon.. Huhu..
Zafiza " ini baru leh paggei kedai MAMA TOM YAM".
Hahaha.. Memang angkat sikit tom yam dia..

Tetapi.. Pada pagi inih.. Setelah bangun dari tdur,, aku sakit perot!!!.. Tdak!!!.. Apa nk jadi? Heee… tooootttt… zafiza tk tau laa cena..

Ok.. Alkesahnya masam2 jambu batu di tukar kepada masam2 bihun tomyam.. haha

No comments:

Post a Comment